Duveeeed.


Jag är trött. Men jag kan inte sova.
Idag har jag iaf varit i Östersund.
Jag har slösat pengar. Det svider lite men eftersom mina päron inte köpt någon kamera till mig som jag önskat mig de senaste åren fick jag köpa det själv. En Canon Iksus.
Den ligger på laddning nu! :)

Köpte även lite annat gott, en vadderad jacka,  lite tröjor och leggings.
Kollade efter skor men ja.. Det sket sig.

I bilen hem slumrade jag till och sen snackade vi om lite allt från Åre och hem.
Detta är hem för mig nu. Och kalmar är bara.. Kalmar.
Iaf, jag har ju beställt kläder från HM.
Och jag undrade när dem skulle komma för det har gått två veckor.
Och när jag kommer HEM så har jag fått post. Att jag nu kan hämta mitt paket.
Jaja.

Det får bli imorgon. Ska ev med Jessica till Duved och bryta ett ben eller två.
Jag ska kanske åka lite skidor.
Men vi har inte hittat några öppettider ännu.

KOLLA DETTA! Schysst Julia. Nice pic.

OVER AND OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0