biverkningar



Igår eftermiddag vaccinerade jag mig. Kände inget igår förutom lite ont i armen där sprutan togs.
Jag har inte heller kunnat sova på den sidan inatt. Lite synd för det är min favorit sida att sova på.

Hursomhelst, nu mår jag skiiiiit rent ut sagt. Jag har knappt sovit något men jag mår illa som fan.
Jag har ont i hela kroppen. Ni vet, som när man trillar och får ett blåmärke och något konstant sitter och petar på  ditt blåmärke som gör såå ont? Så känns det.
Min huvudvärk som jag fick är fan inte heller att leka med. Ta det tyngsta bowlingklotet du kan hitta.. Så känns mitt huvud.
Bröstsmärtorna? FAN, varför inte bara döda mig med en gång?

Fyfan.

På med lite kläder sen ska jag och jessica åka och handla.

OVER AND..... OUT
LOVE e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0