beautiful day


Jag har fått post!
Både i fredags och idag.
Det första fick jag för att jag var nyinflyttad hit.
Gratis kaffe på ICA i.... ÅNGE! Dyraste kaffet ever!
Jag dricker ju inte kaffe så mig spelar det ingen roll.
Fick även 500kr på EM möbler, om jag handlar för över 7000.
Det enda jag kommer hämta ut var gratis glödlampor på Åre järnhandel.

Det andra brevet var julkort från min farmor. Hon glömmer då ingen!
Aldrig.

Jag ska nog köpa en stor anslagstavla att hänga upp i hallen.
Som kort och teckningar från Elina kan hänga på.

Nu ska jag på promenad snart.
Sen på middag. Sett fram emot älgen heeeeeeeeeeeela dagen.
Måste även tipsa er om älgrulle. Och renkorv. och älgkorv.
och tjälaknöl.
Jag gillar kött. Ja. Jag gillar älg med.

Jag tar med mig kameran ut!

Pusshej.
och god jul mina vänner.
jag saknar tilla. och julia. och pennan. och ellie. och jessica. M FL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med sötnöt :)

God jul!

2009-12-23 @ 16:03:59
URL: http://moonbreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0