all of those days are gone


jag måste skärpa mig.
kan inte hålla på såhär.
får inte sakna eller hoppas.
det går inte.
skärpning Rask!

Ja, dem kallar mig för det här. Rask.
Blivit en vana. Svarar så i telefonen.
"Ånns Värdshus, det är Rask!"

Plus att jag hoppas att inskrivningen i kommunen går jääävligt fort.
Min visdomstand har börjat göra ont igen.
Fyfan, jag spottar blod i säkert 10min efter jag borstat den jävlen.
Han måste bort.

Imorgon är jag ledig igen, sen är det fan hårda tag som gäller. julbord till helgen och en del måste fixas.
men det ska bli kul.

NÄÄÄÄSTA fredag kommer Johanna hit.

Nej, nu ska jag se en film. Som jag förmodligen kommer somna till.
Jag hoppas att jag inte vaknar vid halv fyra inatt igen.

OVER AND OUT
LOVE e, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0